۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
۲۲ درصد مشترکین خانگی همدان مشمول تغییر ۱.۵ برابری تعرفه برق هستند
مدیرعامل شرکت برق همدان:

۲۲ درصد مشترکین خانگی همدان مشمول تغییر ۱.۵ برابری تعرفه برق هستند

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق -همدان گفت: ۷۰ درصد مشترکین خانگی این استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند اما ۲۲ درصد مشمول تغییر ۱.۵ برابری و هشت درصد مشمول تغییر ۲.۵ و ۳.۵ برابری تعرفه هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی‌بیدار اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان همدان خدمتگزاری ۷۸۵ هزار و ۹۶۵ مشترک را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۳۱ هزار و ۷۷ مشترک در بخش خانگی هستند که ۸۰ درصد مشترکین را شامل می‌شود و ۳۲ درصد مصرف انرژی استان را دارند، افزود: در بخش عمومی ۳۱ هزار و ۵۴۹ مشترک شامل چهار درصد مشترکین هستند و معادل هفت درصد مصرف استان را دربرمی‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز ۱۳ هزار و ۳۰۶ مشترک شامل ۱.۷ درصد مشترکین هستند و ۴۰ درصد مصرف انرژی استان در این بخش است، در بخش صنعتی ۶ هزار و ۳۸۱ مشترک شامل ۰.۸ درصد مشترکین بوده که ۱۲ درصد مصرف استان را دارند و در سایر مصارف (تجاری) حدود ۱۰۰ هزار و ۱۱ مشترک شامل ۱۲.۷ درصد مشترکین با ۷ درصد مصرف انرژی هستند.

وی گفت: بیشترین رشد را در تعرفه صنعتی با ۳.۲ درصد مشترکین نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم که یک نوید برای رونق گرفتن بخش صنعت در استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۷۰ درصد مشترکین خانگی استان همدان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند اما ۲۲ درصد مشمول ۱.۵ برابری و ۸ درصد مشمول ۲.۵ و ۳.۵ برابری تغییر تعرفه هستند.

کد خبر: ۱۳۵٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha