۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
پرونده مالیاتی ۵۸ شرکت به زنجان برگشت داده شد
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

پرونده مالیاتی ۵۸ شرکت به زنجان برگشت داده شد

زنجان- رضوی، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پرونده مالیاتی ۵۸ شرکت به استان برگشت داده شد چرا که این شرکت‌ها مالیات خود را در سایر استان‌ها پرداخت می‌کردند.

میرحیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه پرونده مالیاتی شرکتهایی که در تهران بوده به استان برگشت داده شده است،گفت: این شرکتها پرونده مالیاتی خود را در استان‌های دیگر تشکیل داده و مالیات خود را در آن استان‌ها پرداخت می‌کنند که از ۹۳ پرونده مالیاتی، ۵۸ مورد به استان برگشت.

وی اظهار داشت: پروانه بهره برداری برخی از مودیان مالیاتی در استان صادر شده چرا که محل فعالیت آن‌ها درزنجان بوده ولی پرونده مالیات خود را در استان های دیگر تشکیل داده بودند و مالیات را در آن استان‌ها پرداخت می کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با برگشت پرونده مالیاتی این تعداد شرکت توانستیم فشاری که برای مردم و کسبه وارد می شد را کمتر کنیم.

رضوی به اقدامات این اداره‌کل برای افزایش درآمدهای مالیاتی استان و تحمیل نشدن فشارهای مالی به مودیان اشاره کرد و ابراز داشت: بازگشت این پرونده‌ها کمک شایانی به تامین بودجه و درآمدهای مالیاتی استان کرده است.

وی افزود: پرداخت مالیات به منظور بهبود امکانات و منابع است و در این خصوص باید مودیان بر این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان تصریح کرد: دولت‌ها از مالیات برای ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و آموزشی استفاده می‌کنند و باید پرداخت مالیات در استان تقویت شود.

کد خبر: ۱۳۵٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha