۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
برگزاری چالش دوی مجازی سامان، با جایزه‌های میلیونی

برگزاری چالش دوی مجازی سامان، با جایزه‌های میلیونی

گروه مالی سامان باهدف ترویج ورزش همگانی بزرگ‌ترین چالش دو مجازی را با شعار ۱۰۰ سال به سامان برگزار می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از سامان رسانه، دومین چالش دو مجازی ایران به ابتکار بانک سامان و با همراهی گروه مالی سامان شامل شرکت بیمه سامان، پرداخت الکترونیک سامان و بلوبانک، با شعار ۱۰۰ سال به سامان، به‌طور رسمی از اول فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

در این چالش باهدف ترویج کار گروهی دوندگان باید اقدام به تشکیل یک تیم ۴ نفری کنند و درمجموع هر ۴ نفر رکورد ۴۰۱ کیلومتر دوندگی طی ۱۴ روز را ثبت کنند. در همین حال تمامی افراد تیم‌هایی که در مدت این چالش موفق به ثبت رکورد ۴۰۱ کیلومتر دوندگی شوند، مدال و حکم شرکت در این چالش را دریافت خواهند کرد و در کنار این افراد تیم‌های ثبت‌کننده این رکورد که بیش از ۱۰۰ کیلومتر در این مدت دویده باشند، در قرعه‌کشی ۷ جایزه ۷ میلیون تومانی شرکت داده خواهند شد.

گفتنی است، چنانچه افراد نتوانند یک گروه ۴ نفری برای ثبت این رکورد تشکیل دهند، باشگاه تهران کلاب اقدام به تشکیل این گروه‌ها برای افراد باقی‌مانده خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این چالش لازم است پس از ثبت‌نام در سایت www.tehrunclub.com و همچنین نصب اپلیکیشن استراوا (strava) در کلاب «۱۰۰ سال به سامان» اپلیکیشن استراوا عضو شوند.

کد خبر: ۱۳۴٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha