۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
۲۴ پرونده تخلف در بازار لوازم خانگی قزوین تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

۲۴ پرونده تخلف در بازار لوازم خانگی قزوین تشکیل شد

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۲۴ پرونده قاچاق، گران‌فروشی و تقلب در بازار لوازم خانگی تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، هوشنگ محمدی در این باره اظهار کرد: فروشگاه های متخلف لوازم خانگی در استان امسال پس از بررسی تخلفات از سوی تعزیرات به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه در صندوق دولت محکوم شدند.

وی با بیان اینکه جریمه یاد شده با بررسی ۲۴ پرونده تخلف مربوط به لوازم خانگی در شعب تعزیرات حکومتی بوده است، افزود: بیشترین فراوانی این پرونده ها مربوط به قاچاق کالا و ارز، گرانفروشی و تقلب بوده که خط قرمز تعزیرات حکومتی محسوب می شوند و در همین راستا به صورت مستمر فروشگاه های لوازم خانگی توسط تعزیرات حکومتی رصد می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: برگزاری نشست های متعدد با نهادهای مرتبط و نیز هماهنگی با اتحادیه ها و تولیدکنندگان و واردکنندگان برای اجرای سیاست های دولت در جهت پیشگیری از ایجاد تنشهای قیمتی در سطح بازار از اقدامات تعزیرات جلوگیری از نوسانات قیمتی لوازم خانگی بوده است.

محمدی تاکید کرد: هموطنان به عنوان بازوی تاثیرگذار در حوزه اجتماعی می‌توانند برای مشارکت در بخش نظارت بر بازار، ضمن دریافت فاکتور معتبر از فروشندگان لوازم خانگی گزارشها و شکایتهای خود را در خصوص تمامی کالاها و خدمات از طریق سامانه ۱۳۵ منعکس کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۳۴٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha