۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
بیمه‌ آنلاین را از کجا بخریم؟

بیمه‌ آنلاین را از کجا بخریم؟

خرید بیمه، برخلاف سایر خریدها، چندان لذت‌بخش و سرگرم کننده نیست. حتی می‌تواند گیج‌کننده و وقت‌گیر هم باشد.

به گزارش بازار، خرید بیمه، برخلاف سایر خریدها، چندان لذت‌بخش و سرگرم کننده نیست. حتی می‌تواند گیج‌کننده و وقت‌گیر هم باشد. ممکن است با رسیدن موعد خرید و تمدید بیمه‌ها به دنبال راهی باشیم تا با دردسر و کاغذبازی‌های کمتری این راه را طی کنیم.

خروجی خرید بیمه آنلاین همان خروجی خرید از نمایندگی‌های شرکت بیمه است. با این تفاوت که خریدنش راحت‌تر است و می‌توانیم در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناس‌های فروش بیمه در ارتباط باشیم. از همه مهمتر اینکه، وقت‌گیر نیست و روند کاغذبازی در آن حذف شده‌است.

بیمه آنلاین چیست؟

در زمانی نه چندان دور، صنعت بیمه، به خاطر قوانین خاصِ طرح‌های مختلف و امنیت خریدارها، روی خوشی به بازار آنلاین نشان نمی‌داد. اما حالا به لطف پیشرفت در زمینه تامین امنیت داده‌ها، این صنعت، قدم‌های رو به جلویی در زمینه فروش آنلاین برداشته‌است.

کارکرد بیمه‌های آنلاین شبیه بیمه‌های قدیمی است. ما همان طرح‌ بیمه‌ای را می‌خریم که فکر می‌کنیم برایمان لازم است. با این تفاوت که ارتباط رو در روی انسان‌ها در این روند خرید حذف شده‌است. تنها ما هستیم و سایتی که خدمات فروش بیمه را به صورت آنلاین ارائه می‌کند.

کارکرد بیمه آنلاین چگونه است؟

اینکه بیمه را آنلاین بخریم، تفاوتی در نحوه تاثیر آن در مواقع لزوم ایجاد نمی‌کند. در صورتی که دچار حادثه شویم؛ می‌توانیم برای جبران هزینه به همان شرکتی مراجعه کنیم که بیمه‌نامه‌اش را به صورت آنلاین تهیه کرده‌ایم.

صحبت از بیمه آنلاین تنها به خرید آن خلاصه نمی‌شود. ما نه تنها بیمه‌مان را به صورت دیجیتالی تهیه می‌کنیم، بلکه فرم‌ها و اسناد لازم بیمه را به شیوه آنلاین ارائه می‌دهیم و ذخیره می‌کنیم. یعنی اینکه با یک بار خرید و بارگذاری مدارک دیگر نگرانی‌ای بابت گم شدن این اسناد نخواهیم داشت.

بیمه‌ آنلاین را از کجا بخریم؟

خرید بیمه آنلاین چه فایده‌ای دارد؟

راحتی، مهم‌ترین مزیتی است که می‌توانیم با خرید بیمه به صورت آنلاین از آن استفاده کنیم. مثلا می‌توانیم زمانی که در ترافیک مانده‌ایم؛ بیمه شخص ثالث‌مان را با کمترین دردسر تمدید کنیم. یا وقتی که در صف خرید ایستاده‌ایم تا نوبت‌مان بشود، این امکان هست تا درباره طرح‌های مختلف بیمه درمان تکمیلی مطالعه کنیم و در زمان مناسب درباره خرید آن تصمیم بگیریم.

از آنجایی که در خرید آنلاین عامل انسانی به عنوان فروشنده حذف شده؛ هزینه پایانی آن نیز به مراتب کمتر از روش‌های قدیمی خواهد بود.

از طرفی دیگر، برای مقایسه طرح‌های مختلف بیمه نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه‌ نیست. می‌توانیم در سایت‌های فروش بیمه آنلاین شرایط شرکت‌های متفاوت را مقایسه کنیم تا دست آخر مناسبت‌ترین طرح را با توجه به شرایط‌مان بخریم.

از کجا بخریم؟

در روزهایی که کرونا در کمین نشسته تا ما را گرفتار کند؛ بهترین گزینه برای تهیه ملزومات، خرید اینترنتی و آنلاین است. این امتیاز به لطف اینترنت و فراگیر شدن آن فراهم شده‌است.

علاوه بر این مزیت، یکی از چندین امتیاز خرید آنلاین بیمه، در دسترس بودن طرح‌های مختلف و امکان مقایسه آنها با یکدیگر است.

بنابراین برای خرید، بهتر است به دنبال جایی باشیم که امکان مقایسه و تصمیم‌گیری صحیح را برای خرید بیمه مناسب فراهم می‌کند.

وقتی برای خرید کالای مورد نیازمان اول به بازار آن سر می‌زنیم؛ برای خرید بیمه آنلاین هم بهتر این است که به بازارش رجوع کنیم. در سایت بیمه‌بازار می‌توانیم مطالعه، تحقیق و مقایسه انواع طرح‌های بیمه را به راحتی انجام دهیم. در صورت داشتن هر سوالی آن را با پشتیبانی در میان بگذاریم و از تخفیف‌های همیشگی موجود در سایت برای خرید و تمدید بیمه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۳۴٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha