۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
اراضی مازاد در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار می گیرد| ۲۱۰ هکتار زمین تأمین شد
استاندار گلستان:

اراضی مازاد در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار می گیرد| ۲۱۰ هکتار زمین تأمین شد

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان با بیان این که اراضی مازاد در اختیار طرح جهش تولید مسکن قرار می گیرد، گفت: تاکنون ۲۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در گلستان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه مسکن و ساماندهی سواحل استان اظهارکرد: تاکنون ۲۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در استان تامین شده است.

استاندار گلستان با بیان این که سهم گلستان در طرح جهش تولید مسکن، ۹۳ هزار واحد است، افزود: باید دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح با توجه به ظرفیت، اراضی که تحت مالکیت خود دارند را طی تفاهم نامه‌هایی در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش و دیگر ادارات و سازمان‌ها هم چنانچه اراضی مازاد در اختیار دارند باید برای اجرای طرج نهضت مسکن ملی آن را در اختیار متولیان قرار دهند.

زنگانه بر ضرورت همراهی بانک‌ها تأکید کرد و گفت: بانک ها باید هرچه سریع‌تر شیوه نامه تشکیل پرونده و آغاز روند جذب متقاضیان را در برنامه کاری خود داشته باشند.

استاندار گلستان ادامه داد: برای اجرای این طرح باید با کار جهادی و با اتکا به توان داخلی و استفاده از تمام ظرفیت‌های اقدام کرده و به دنبال رفع معضلات باشیم.

وی تصریح کرد: فعالیت دستگاه‌ها در خصوص اجرای ایم طرح با دقت مورد رصد و بررسی قرار گرفته و با هرگونه کم کاری و ترک فعل برخورد می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha