۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
واگذاری مدیریت بهره برداری ۴۳۵ هزار هکتار از مراتع استان همدان به مردم
مدیرکل منابع طبیعی استان همدان خبر داد:

واگذاری مدیریت بهره برداری ۴۳۵ هزار هکتار از مراتع استان همدان به مردم

همدان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: ۴۳۵ هزار هکتار طرح مرتعداری در این استان تهیه و در قالب ۴۲۹ فقره طرح به بهره برداران و مردم واگذار شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان؛ اسفندیارخزائی گفت: تهیه طرح‌های مرتعداری مهمترین رویکرد مدیریت عرصه های طبیعی به شمار می رود و احیا، اصلاح و بهره برداری صحیح از مراتع در قالب طرح های مرتعداری از شاخص ترین اقدامات علمی و فنی در حفظ و حراست از عرصه‌ها محسوب می شود.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان گفت: طرح های مرتعداری مهمترین رویکرد مدیریت عرصه های مرتعی است و احیاء، اصلاح و بهره برداری صحیح از مرتع در قالب طرح های مرتعداری از شاخص ترین اقدامات علمی و فنی در حفظ و حراست از عرصه های مرتعی استان محسوب می شود.

وی عنوان کرد: طرح‌های مرتعداری به عنوان یک دستورالعمل حفاظتی، اصلاحی و احیایی از اهمیت ویژه ای در منابع طبیعی برخوردار است و این راهکار احیایی به عنوان یکی از سیاست ها و برنامه های اساسی توسط منابع طبیعی و آبخیزداری دنبال می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: برهمین اساس ۴۳۵ هزار هکتار طرح مرتعداری در این استان تهیه و در قالب ۴۲۹ فقره طرح به بهره برداران و مردم واگذار شده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha