۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
خروج افراد از استان سمنان بلامانع است/ تردد کارمندان و کارگران با ارائه مدرک شناسایی
معاون استاندار سمنان:

خروج افراد از استان سمنان بلامانع است/ تردد کارمندان و کارگران با ارائه مدرک شناسایی

سمنان- معاون استاندار سمنان بابیان اینکه تردد افراد غیر بومی به استان تا ۳۰ فروردین ماه جاری ممنوع است، گفت: خروج افراد غیر ساکن در استان برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور ظهر آدینه در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با عنوان فاصله‌گذاری هوشمند تا ۳۰ فروردین‌ماه باقوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه  خروج افراد غیر ساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است، خاطرنشان کرد: این افراد باید توجه کنند که در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و باید از کنارگذرها عبور کنند.

تردد کارمندان و کارگران با ارائه مدارک شناسایی معتبر بلامانع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم برای تأمین مایحتاج عمومی مردم پیش‌بینی‌شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: تردد کارمندان و ‌کارگرانی که شهر محل سکونت آن‌ها با شه محل اشتغال آنان متفاوت است با ارائه مدارک شناسایی معتبر بلامانع است.

خجسته پور با اشاره به اینکه بر اساس این طرح تردد خودروهای شخصی بین شهرها تا ۳۰ فروردین‌ماه ممنوع و از ورود افراد غیربومی به شهرهای استان سمنان جلوگیری می‌شود، افزود: تردد خودروهای امدادی، درمانی، ‌ پلیس، حمل بار، کالاها و مایحتاج مردم‌ و همچنین سوخت، کماکان، مشمول ممنوعیت‌های این طرح نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تردد دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و سایر مصادیق موردنیاز، تکنسین‌های مخابراتی و دیگر مواردی که بنا به‌ضرورت از طریق مراجع ذی‌ربط، هماهنگ می‌شود، بیان کرد: تردد این افراد با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

آموزش غیرحضوری دانشجویان و دانش آموزان

معاون استاندار سمنان با اشاره ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی واداری استان ابراز داشت: فعالیت ادارات با ظرفیت دوسوم نیروی انسانی از ساعت هفت الی ۱۴ ظهر انجام می‌شود.

خجسته پور با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه تجمع و مراسم رسمی، ‌ غیررسمی و مذهبی همچون گذشته ممنوع است، اعلام کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش‌وپرورش و نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امور مربوط به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان همچنان به‌صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لغو تجمعات مردمی و فعالیت مراکز پرتردد، قطعاً موجب انتشار این ویروس خواهد شد، یادآور شد: پارک‌ها، ‌بوستان‌ها، ‌ تفرجگاه‌ها، ‌ مراکز تفریحی، ‌ استخرها و اماکن مشابه که محل تجمع افراد هستند همچنان تعطیل است.

کد خبر: ۱۳٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha