۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای اسفراین
به‌صورت ویدئوکنفرانس انجام شد؛

طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای اسفراین

بجنورد- طرح آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستای شهرستان اسفراین خراسان شمالی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور با اعتباری بالغ‌بر ۳۴۷ میلیارد ریال افتتاح شد و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، در دهه مبارک فجر با حضور ویدئوکنفرانسی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و حضور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، آیین افتتاح طرح‌های آب‌رسانی پایدار به ۴۱ روستا در قالب سه مجتمع روستایی به نام‌های زرق آباد، سینان و احد و همچنین مراسم آغاز عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۶۲ روستای دیگر برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم در روستای کوشکی در شهرستان اسفراین و هم‌زمان با کل کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد که ۴۱ روستا واقع در دشت اسفراین از آب سالم ، باکیفیت و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مهم‌ترین عملیات اجرایی در این پروژه‌ها شامل اجرای ۵۸ کیلومتر خط انتقال، سه و نیم کیلومتر شبکه توزیع، احداث پنج باب مخزن ذخیره آب، احداث دو ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه است.

این طرح‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۱۲ هزار و ۶۸۶ خانوار با بیش از ۱۳۵ هزار نفر را از آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌سازد.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha