۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۳۰ هزار دز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شد
معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

۳۰ هزار دز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شد

شاهرود- معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۳۰ هزار دز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شد گفت: روند واکسیناسیون در شهرهای تحت پوشش دانشگاه به خوبی طی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان بینش در جمع خبرنگاران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه روند واکسیناسیون خوشبختانه در شهرهای تحت پوشش دانشگاه خوب است، تاکید داشت: مردم در سامانه نوبت دهی و سامانه سلامت ثبت نام و نسبت به دریافت واکسن خود اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن و تزریق آن وجود ندارد، افزود: تا بیستم تیرماه سال جاری ۳۰ هزار و ۵۸۰ نفر در شاهرود و میامی واکسن کرونا دریافت کردند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه نیاز است تا مردم برای دریافت واکسن حتماً در سامانه نام نویسی و از حضور فیزیکی در ساعاتی غیر از نوبت خود پرهیز کنند، بیان کرد: از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۴ نفر نوبت اول واکسن را دریافت کردند که نشان می دهد روند واکسیناسیون در شاهرود و میامی به خوبی در حال انجام است.

بینش با بیان اینکه مراجعه ۹ هزار و ۳۴۰ نفر برای دریافت واکسن نوبت دوم بوده است، تاکید داشت: سینوفارم و برکت واکسن هایی هستند که بیشتر از مابقی واکسن ها مورد تقاضای مردم قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی راهکار مقابله با کرونا است، بیان داشت: از شهروندان درخواست می‌شود تا طبق پیامک اعلامی به مراکز واکسیناسیون مراجعه داشته باشند تا شاهد ازدحام نباشیم باید همچنین گفت که همین تجمع برای دریافت واکسن، خود یک عامل شیوع کرونا می تواند باشد.

کد خبر: ۱۳۴٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha