۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
طرح‌های اشتغالزای بلاتکلیف اردبیل نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

طرح‌های اشتغالزای بلاتکلیف اردبیل نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است

اردبیل - رحیم زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:۲۰ میلیارد تومان منابع برای سر و سامان دادن به طرح‌ها و پروژه‌های بلاتکلیف مانده در استان اردبیل نیاز است.

بهروز رحیم‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید، ما ۴۰۰ طرح را از طریق ادارات تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی به صندوق کارآفرینی امید در استان ارجاع دادیم که بخش زیادی از این منابع پرداخت شده است.

وی به پایش طرح‌ها و تعیین تکلیف طرح‌های باقیمانده اشاره کرد و گفت: ۶۲ طرح با اشتغالزایی ۵۴۱ نفر نیازمند تأمین اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هستند که امیدواریم هر چه سریعتر با تخصیص این منابع تفاهمنامه به سرانجام برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضرورت پرداخت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با اولویت تعیین تکلیف طرح‌های نابسامان را یادآور شد و تصریح کرد: از طریق ستاد مرکزی مجوز لازم در این زمینه اخذ شده و انتظار می رود منابع مورد نیاز نیز از طریق صندوق به سرعت تأمین شود.

رحیم‌زاده به سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام و دارای نقصان اجرایی اشاره کرد و افزود: گلایه برخی از صاحبان طرح مبنی بر تقسیط زودهنگام واحدهای تولیدی قبل از بهره‌برداری است که انتظار می رود صندوق مدت زمان دوران مشارکت را افزایش داده و امکان بهره‌برداری طرح‌ها را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قبل از اتمام طرح شروع تقسیط تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان امکان‌پذیر نیست و از همین رو انتظار داریم تا صندوق کارآفرینی امید تقسیط تسهیلات پرداختی را بعد از اتمام پروژه و به تناسب شرایط طرح‌ها انجام دهد تا متقاضیان از این وضعیت نارضایتی نداشته باشند.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha