۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
تامین برق پایدار از نیازهای اصلی پایانه مرزی مهران است
استاندار ایلام:

تامین برق پایدار از نیازهای اصلی پایانه مرزی مهران است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه تامین برق پایدار از نیازهای اصلی پایانه مرزی مهران است، گفت: شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور در این راستا به استان کمک کند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا صبح سه شنبه در دیدار علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور با عنوان این مطلب که استان ایلام قدمگاه زوار عتبات عالیات و اربعین است و تامین نیازها و احتیاجات زوار از وظایف دستگاه های ملی است گفت: در اینجا لازم است اعتبارات اربعین استان به اندازه میزان پوشش تردد زوار اختصاص یابد.

وی در ادامه بیان کرد: مرز مهران در ایام اربعین بالای ۶۵ درصد تردد زوار به عتبات عالیات را پوشش می دهد و در این راستا نیاز است در همین سطح استان مورد توجه قرار گیرد.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که اعتبارات استانی ناچیز است و توان رفع نیازها در این حوزه را ندارد، اضافه کرد: در این راستا نیاز است وزارتخانه ها و دولت با توجه به کارکرد ملی زیرساخت‌های اربعین در ایلام اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

وی یکی از اصلی ترین نیازها در ایام اربعین را تامین پایدار برق پایانه مرزی مهران عنوان کرد و افزود: در این راستا نیازمند همکاری لازم وزارت نیرو و برق منطقه ای غرب کشور هستیم.

در این دیدار علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور برای کمک در رفع نیازهای اربعین در استان ایلام اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: ۱۳۴٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha