بررسی مسایل فعالان اقتصادی در حوزه ثبت اسناد
سی و یکمین جلسه هیات نمایندگان برگزار می‌شود

بررسی مسایل فعالان اقتصادی در حوزه ثبت اسناد

اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، در سی و یکمین نشست خود که ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود، علاوه بر مرور رویدادهای اقتصادی کشور، میزبان حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد خواهند بود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، سی و یکمین گردهمایی اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران، فردا نوزدهم بهمن ماه در ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود و این نشست به صورت زنده و مستقیم از طریق سایت اتاق تهران (کانال آپارات) و صفحه رسمی اینستاگرام اتاق برای اعضا، فعالان اقتصادی و علاقمندان پخش می‌شود.

دقایق آغازین این نشست به روال معمول به نطق سه تن از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران اختصاص خواهد یافت که در این نشست، غلامرضا حسن پوراشکذری، محمد حسن دیده ور و علیرضا کلاهی صمدی سخنرانان این بخش خواهند بود.

در ادامه، مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، به رویدادها و وقایع اقتصادی کشور می‌پردازد و هم‌چنین مریم خزاعی، معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران، نیز گزارشی یک‌ماهه از روند شاخص‌های کلان و متغییرهای مهم اقتصادی ایران و جهان ارائه می‌کند.

در این نشست محمود نجفی عرب گزارشی از عملکرد کمیسیون اقتصاد سلامت ارائه می‌کند و پس از آن، شهاب جوانمردی، نایب رئیس کمیسیون اقتصاد به واکاوی چالش های صنعت ICT، پیامدها و بحران‌های این صنعت می‌پردازد.

در ادامه این جلسه، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در میان اعضای هیات نمایندگان حضور خواهد یافت تا از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه ‌فعالان اقتصادی در حوزه ثبت اسناد و املاک قرار گیرد.

نشست سی و یکم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از ساعت ۷:۰۰ صبح سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در طبقه هشتم اتاق به صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود و از طریق کانال آپارات و اینستاگرام اتاق تهران نیز قابل مشاهده است.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha