۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
«اسپاد کاغذ ماهان» پس از ۲۷ سال رکود و تعطیلی به چرخه تولید برگشت
استاندار همدان:

«اسپاد کاغذ ماهان» پس از ۲۷ سال رکود و تعطیلی به چرخه تولید برگشت

همدان - استاندار همدان گفت: دو پروژه تولیدی راکد «اسپاد کاغذ ماهان» و «تیز رو پرش ماهان» پس از ۲۷ سال رکود و تعطیلی به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر دوشنبه در مراسم راه‌اندازی مجدد دو پروژه تولیدی راکد(اسپاد کاغذ ماهان و تیز رو پرش ماهان) که پس از سال‌ها دوباره به چرخه تولید برگردانده شدند، گفت: در سایه شومِ تحریم‌ها فضای مناسبی به وجود آمد تا واحدهای صنعتی بتوانند قطع وابستگی هرچه بیشتر را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان و صاحبان صنایع فرموده بودند صاحبان صنایع و کارکنان آن‌ها، افسران و سربازان جنگ اقتصادی‌ هستند، افزود: تلاش همه کسانی که در زمینه تولید، قطع وابستگی، ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود مسیر عرصه تولید و مشکلات تولیدکنندگان تسهیل و حمایت‌های لازم نیز از صنایع استان انجام گیرد، افزود: با همکاری مجموعه مدیریتی استان، این واحد تولیدی که بیش از ۲۷ سال راکد و تعطیل مانده بود، به چرخه تولید برگردانده شد.

مسیری که در استان همدان در پیش گرفته شده، احیا واحدهای تولیدی راکد و جلوگیری از تعطیل شدن آن‌ها، فعال کردن واحدهای نیمه فعال و در اختیار قرار دادن واحدهای تحت تملک بانک به افراد توانمند و تحول‌خواه است

وی با بیان اینکه مسیری که در استان همدان در پیش گرفته شده، احیا واحدهای تولیدی راکد و جلوگیری از تعطیل شدن آن‌ها، فعال کردن واحدهای نیمه فعال و در اختیار قرار دادن واحدهای تحت تملک بانک به افراد توانمند و تحول‌خواه است؛ گفت: با حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات آن‌ها، به دنبال ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم هستیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان و بانک‌ها مکلف به حمایت از تولید، ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند، گفت: مجموعه پایگاه شهید نوژه یکی از ظرفیت‌های شهرستان کبودرآهنگ و استان همدان است.

توسعه پروژه‌های تولیدی اسپاد کاغذ و تیز رو پرش ماهان حمایت می‌شود
استاندار همدان با بیان اینکه از توسعه پروژه‌های تولیدی اسپاد کاغذ و تیز رو پرش ماهان حمایت می‌شود؛ گفت: نگاه دولت سیزدهم، حمایت از تولید و رفع موانع آن‌ها است و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای فراهم کردن زیرساخت‌ها، در کنار واحدهای تولیدی استان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان استان باید توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه محیط زیست و تاثیرات واحدها بر آن داشته باشند، گفت: توجه واحدهای تولیدی به محیط زیست باید به گونه‌ای باشد تا بتوان توسعه پایدار را در استان رقم زد.

استاندار همدان گفت: برخی از واحدهای صنعتی، در فرایند توسعه بدون برنامه‌ریزی قرار گرفته و این مساله می تواند در روند توسعه آتی، خسارات زیست محیطی غیر قابل جبرانی را ایجاد کند.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha