۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
 ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندرامیرآباد آغاز شد
مدیرکل بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بندرامیرآباد آغاز شد

ساری- مدیرکل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از آغاز هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری همزمان با دهه فجر در این بندر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بندر امیرآباد، محمدعلی اصل سعیدی پور به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بنادر در اشتغالزایی پایدار و ایجاد بستر های لازم جهت جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ پروژه دولتی و بخش خصوصی همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر به ارزش ۷ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال با فرمان ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی در بندرامیرآباد به زمین زده شد.

وی افزود: از این میزان سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و ۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال دیگر نیز مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد.

مدیرکل بزرگترین بندر شمال کشور اولویت اصلی بندرامیرآباد را در بهره گیری مناسب از سرمایه گذاری های صورت گرفته، ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه عنوان و خاطرنشان کرد با بهره برداری از این پروژه ها برای ۳۳۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

سعیدی پور درپایان احداث مخازن روغن خوراکی، ساخت ۵ باب کارخانه تولید خوراک دام، سویا و آرد بلغور و اجرای شبکه اطفاء حریق بندر را بخشی از پروژه هایی برشمرد که امروز همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در بندرامیرآباد کلنگ زنی شدند

کد خبر: ۱۳۴٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha