۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام
رئیس مدیریت و برنامه ریزی ایلام خبر داد

تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام

ایلام- قیصوری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام از تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه های مختلف است.

رحمت الله قیصوری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده تا کنون و طی دو مرحله مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم تخصیص اعتبارات به زودی ابلاغ می شود، اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات مرحله سوم به مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان حدود ۵۰ درصد از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری سهم دولت به استان تخصیص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام افزود: کل مبلغ اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سهم دولت و سهم نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مسئولیت اجتماعی نفت، منابع داخلی وزارتخانه ها است.

قیصوری با اشاره به اینکه تعداد سفرهای ریاست جمهوری به استان ها افزایش یافته است، تأکید کرد: دستگاه های اجرایی باید نسبت به پیگیری اخذ سهم خود از تعهدات نهادهای مذکور اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در ادامه با اشاره به رشد اقتصادی هدفگذاری شده برای استان از محل بهره وری، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش به مقوله بهره‌وری و محور قرار دادن آن در اقتصاد توجه کنند.

کد خبر: ۱۳۴٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha