۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
۱۱ طرح شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی شد
همزمان با دهه فجر؛

۱۱ طرح شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی شد

سمنان- ۱۱ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که از جمله این طرح ها می توان به پروژه تامین آب اشاره کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان سمنان، ۱۱ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد همچنین هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال همزمان به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌های عمرانی در حوزه زیرساختی از قبیل اجرای خط انتقال آب و تأمین آب، اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه آبیاری قطره‌ای، تهیه و نصب جدول، اجرای منبع زمینی و برق و روشنایی به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی این طرح‌های عمرانی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال شامل اجرای برق و روشنایی، شبکه داخلی گاز و زیرسازی و آسفالت آغاز شده است. از دهه فجر سال گذشته تاکنون مبلغ دو هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شهرک‌سازی و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی انجام شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۱۲ شهرک صنعتی مصوب، ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت هفت هزار و ۲۱۹ هکتار را زیرمجموعه دارد و پنج هزار و ۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه گذاران صنعتی آماده سازی شده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha