۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
ماهانه بیش از هفت میلیارد تومان به حساب مددجویان قزوین واریز می‌شود

ماهانه بیش از هفت میلیارد تومان به حساب مددجویان قزوین واریز می‌شود

قزوین- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: ماهانه هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان به حساب آنان واریز واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، محمد صیادی اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش استان قزوین همواره از حداقل مبالغ واریزی بهره‌مند می‌شوند، اما درآمدها به قدری پایین است که این افراد با وجود کمک‌های دریافتی، در آینده با مشکل مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: کمیته امداد به دنبال آن است که کمک‌های مردمی، طرح‌های محله محوری و شورای ذکات در روستاها را برای حمایت بیشتر از اقشار نیازمند تقویت کرده تا بتواند برای آنها شرایط و درآمد بهتری را فراهم آورد.

صیادی به شیوع ویروس کرونا و خدمات غیرحضوری ارایه شده از سوی این نهاد اشاره و یادآور شد: برخی از فعالیت‌ها به علت شیوع این ویروس محدود شده و تاکید ما بر انجام کارهای الکترونیکی است که در همین رابطه قرار شد پرونده کمک معیشتی مددجویان تحت پوشش تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شود.

به گفته این مسوول، مددجویانی که دسترسی به اینترنت ندارند مطالبات خود را از طریق تماس تلفنی مطرح کنند و مددکاران ما نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به این اقشار هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان برای تامین اقلام بهداشتی علیه ویروس کرونا به مددجویان پرداخت شده، تصریح کرد: علاوه بر این مساله، ۹ کارگاه تولید ماسک و لباس نیز در سطح استان فعال بوده که توسط مددجویان تحت پوشش این نهاد مدیریت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا، مادران شیرده، باردار و همچنین بیماران خاص و صعب‌العلاج در اولویت خدمات رسانی این نهاد قرار دارند.

کد خبر: ۱۳٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha