۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
۳۲ هزار متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت‌ نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۳۲ هزار متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت‌ نام کردند

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۹۰۲ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد هشت هزار و ۸۵۷ مورد حائز شرایط اولیه بوده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری اظهار داشت: سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحدها در استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ هزار و ۹۰۲ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند، افزود: تاکنون هشت هزار و ۷۵۷ نفر حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۴۷۳ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

به‌ گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، یک هزار و ۷۹۴ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده اند.

بهادری ادامه داد: در طرح ‌مسکن‌ ملی در استان ایلام تاکنون ۱۷۲ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۵۱۷ واحد در مرحله فنداسیون و یک هزار و ۴۱ واحد نیز در مرحله خاکبرداری اولیه قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به روند نهایی ثبت نام و و تایید نهایی اشخاص و واریز سهم اولیه آنها روند واگذاری زمین و احداث واحدها نیز در حال افزایش است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: تاکنون برای تامین زمین‌ مورد نیاز طرح نهضت مسکن‌ ملی در استان ۱۵/۳ هکتار از محل منابع سازمان‌ ملی زمین و ‌مسکن، ۶۵ هکتار از طریق تغییر کاربری، ۴۱۱ هکتار از طریق الحاق به شهر، ۱۲/۴ از طریق محل اعمال ماده ۶ قانون ساماندهی و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین شده که‌ می توان گفت که تامین زمین در استان تکمیل و به سرانجام رسیده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha