۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۲ هزار دلار| برای خرید عجله نکنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۲ هزار دلار| برای خرید عجله نکنید

در حالیکه شاخص های RSI حاکی از افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۴۲ هزار دلار طی ۲۴ ساعت آینده است، با اینحال انتظار اصلاح جزئی قیمت برای ورود مناسب به بازار می رود.

به گزارش بازار، پس از بیش از دو هفته ابقای سطح معامله بیت کوین زیر ۴۰۰۰۰ دلار،این ارز دیجیتال بالاخره روز جمعه یک حرکت قاطع برای حرکت و بازگشت به سطح بالای ۴۰ هزار دلار از خود نشان داد. در نتیجه، کل بازار کریپتو با افزایش قیمت روزانه گسترده از اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، سولانا، پولکادوت و بسیاری دیگر از این روند پیروی کرد.

افزایش قیمت ۴ هزار دلاری بیت کوین
در ۲۰ و ۲۱ ژانویه بیت کوین برای نخستین بار طی چند ماه گذشته به زیر ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد. طی چند هفته بعد از این تاریخ نیز بیت کوین نتوانست اکثر زیان ها را جبران کند و حتی به پایین ترین قیمت خود از اواخر جولای تا امروز یعنی زیر ۳۳۰۰۰ دلار رسید.

با این حال، بیت کوین از روز جمعه هفته گذشته شروع به افزایش ارزش کرد و نقطه حیاتی ۳۹۰۰۰ دلار را به چالش کشید. تلاش این رمز ارز برای عبور از ۳۹ هزار دلار البته سه مرتبه با شکست مواجه شد شد و خرس‌ها آن را تقریباً بلافاصله به زیر ۳۷۰۰۰ دلار کشیدند.

با این حال، درست در همین نقطه، شرایط به نفع بیت کوین تغییر کرده و با حفظه قیمت بلای ۴۱ هزار دلار، برای نخستین بار طی بیش از دو هفته گذشته به بالای ۴۰۰۰۰ دلار رسید.

در زمان تنظیم این گزارش، قیمت بیت کوین به بالای ۴۱۶۰۰ دلار افزایش یافته و حجم کل بازار آن نیز به ۷۸۸ ملیلاترد دلار رسیده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت آینده

احتمال حرکت بیت کوین به بالای ۴۲ هزار دلار| برای خرید عجله نکنید

بر اساس داده های RSI، قیمت بیت کوین تا روز دوشنبه به حدود ۴۲۶۰۰ دلار افزایش خواهد یافت و در صورت عبور از این مقاومت، قیمت بیت کوین به سمت نقطه ۴۲۸۶۳ دلار حرکت خواهد کرد. با اینحال، خریداران می توانند نقاط خرید خود را روی ۳۹۵۰۰ دلار و ۳۸۹۶۶ دلار تنظیم نمایند.

کد خبر: ۱۳۳٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha