۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
۵۲ پروژه شرکت بازآفرینی شهری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۵۲ پروژه شرکت بازآفرینی شهری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود

آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح ۵۲ پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازافرینی شهری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به مناسب ایام‌الله دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بخشی از افتتاح‌های آن شرکت را که امروز ۱۷ بهمن با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازافرینی شهری انجام می‌شود، برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ۱۷ بهمن ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۲ پروژه به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردتومان در خدمات زیربنایی و روبنایی در حوزه شرکت بازآفرینی شهری افتتاح می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش خدمات زیربنایی (ساماندهی معابر، تامین فضای سبز، بوستان‌ها و پارک‌های محلات، همچنین روشنایی معابر، بهسازی شبکه تامین آب) ۳۴ پروژه به ارزش ۳۳ میلیاردتومان است که در ۱۲ استان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در بخش خدمات روبنایی(شامل مدرسه، درمانگاه، فضاهای ورزشی و سرای محلات، کلانتری و...) در مجموع ۱۶ پروژه در ۸ استان بالغ بر ۱۶.۵ میلیاردتومان به افتتاح می‌رسد.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha