۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
افتتاح طرح‌های اقتصادی اردبیل با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح طرح‌های اقتصادی اردبیل با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی

اردبیل - فرهنگ، سرپرست صندوق کارآفرینی امید اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی، طرح‌های اقتصادی و تولیدی در استان به بهره‌برداری می رسند.

طهماسب فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: همزمان ایام الله دهه مبارک فجر طرح‌های اشتغال روستایی و صنعتی در استان اردبیل با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افتتاح و به بهره‌برداری می رسند.

وی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به اردبیل گفت: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به کوثر و نمین طرح‌های اشتغالزا را با حضور استاندار، فرماندار و نمایندگان مجلس افتتاح کرده و در جریان روند اجرایی آنها قرار می گیرد.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید اردبیل افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا تمامی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری برسند تا اهالی شهرهای مختلف از مزایای آن استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این طرح‌ها شامل واحدهای صنایع برق و الکترونیک هیرو، تولید سموم کشاورزی، تولید رنگ ترک ساختمانی، تولید محصولات چوبی، تولید فرش دستباف، تولید پوشاک، پرورش شترمرغ و صندوق‌های خرد محلی زنان و... است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید اردبیل از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به این واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

فرهنگ بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال‌ ثابت فراهم می آید.

کد خبر: ۱۳۳٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha