۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
تعیین تکلیف معلمان سال ۹۱ به بعد در کمیسیون آموزش مجلس
عضو کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف معلمان سال ۹۱ به بعد در کمیسیون آموزش مجلس

همدان - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف معلمان نهضت، پیش‌دبستانی، مدارس قرآنی و غیر انتفاعی‌های سال ۹۱ به بعد خبر داد

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیده مردم همدان در مجلس؛ احمدحسین فلاحی از تعیین تکلیف معلمان نهضت، پیش‌دبستانی، مدارس قرآنی و غیر انتفاعی‌های سال ۹۱ به بعد خبر داد و گفت: این مهم در حال حاضر در کمیته آموزش در حال بررسی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تعیین و تکلیف معلمان نهضت، پیش دبستانی، مدارس قرآنی و غیر انتفاعی‌های سال ۹۱ به بعد در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: مسئله معلمان غیر انتفاعی نیز همچون دیگر گروه معلمان در کمیته آموزش و پرورش در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه پس از کمیته آموزش و پرورش این مهم در کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: بنای کار بر این بوده که برای معلمان غیر انتفاعی هم امتیازاتی لحاظ شود چراکه سابقه تدریس و تجربه معلمی در امر آموزش داشته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از آن جا که تاکنون طرحی به کمیسیون آموزش ارسال نشده که تصویب یا منتفی شود لذا این مهم پس از انتقال به کمیسیون رای گیری و تعیین و تکلیف می‌شود.

فلاحی تأکید کرد: این گروه از معلمان از سال ۹۱ تا پایان ۱۳۹۹ یا سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و ساماندهی می‌شوند.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha