۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
تاکید سرپرست سازمان جنگل‌ها به نشست با اصحاب رسانه

تاکید سرپرست سازمان جنگل‌ها به نشست با اصحاب رسانه

سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به واحدهای ستادی و ادارت کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان‌ها، نقش رسانه‌های گروهی در شکل‌دهی به افکارعمومی و تدوین سیاست های کلان و برنامه های سازمانی را امری ضروری دانست و به نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، مسعود منصور خاطرنشان کرد: رسانه ها در توسعه فرهنگی و تحقق مهندسی فرهنگ منابع‌طبیعی بسیاراثرگذار هستند و قادرند به عنوان یک اهرم موثر منابع طبیعی را برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده همراهی نمایند.

وی تبادل نظرهای کارشناسی با حضور کارشناسان خبره سازمانی و هم‌اندیشی با مجامع علمی و تحقیقاتی و روسای انجمن‌های علمی و همچنین نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و تعاونی های منابع طبیعی را از دیگر برنامه های سال جاری سازمان جنگل ها برشمرد که به شکل ماهانه و فصلی استمرار و ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزاری این نشست‌ها را جدا از سایر جلساتی که دفاتر به موجب مستندات قانونی آن را برگزار می‌کنند، دانست و دبیران جلسات را موظف کرد با برنامه‌ریزی، پیشنهادات و نقدهایی که صورت می‌گیرد جمع آوری و بر اساس اولویت آن را در دستور کار خود قرار دهند.

مسعود منصور در ادامه از مدیران کل منابع طبیعی استان‌ها نیز خواست همانند ستاد سازمان جنگل‌ها در استان‌ها با صاحبان قلم، رهبران فکری و اندیشمندان و نمایندگان جوامع محلی جلسات هم اندیشی برگزار کرده و نتایج آن را به شکل گزارش هر سه ماه یکبار به حوزه ریاست، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جنگل ها ارائه نمایند.

کد خبر: ۱۳٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha