۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
۵۰۰۰ واحد غیرمجاز در روستای زیارت| کوتاهی دستگاه ها مسلم است
دادستان گرگان خبرداد؛

۵۰۰۰ واحد غیرمجاز در روستای زیارت| کوتاهی دستگاه ها مسلم است

گرگان- اسپانلو، دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: روستای زیارت گرگان پنج هزار ساخت و ساز غیرمجاز اتفاق افتاده که از این تعداد کمتر از هزار مورد به دستگاه قضائی اعلام شده است.

محمود اسپانلو در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت اظهار کرد: ایم موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح و بر توقف ادامه ساخت و سازها و تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه کوتاهی دستگاه‌ها در ساخت و ساز مسلم است، افزود: اولویت ما برخورد با دانه درشت‌ها است و در این راستا تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با دستگاه قضائی همکاری کنند.

وی با بیان این که جهاد کشاورزی از وظیفه اصلی خود غفلت کرد و متولیان باید پاسخگوی این غفلت باشند، اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان در تأمین امکانات امور اراضی را خلع سلاح کرده و تعرض شدید به اراضی کشاورزی انجام شده است.

اسپانلو گفت: در بالادست روستای زیارت پنج هزار ساخت و ساز غیرمجاز اتفاق افتاده که خارج از بافت روستا شکل گرفته است و از این تعداد کمتر از هزار مورد به دستگاه قضائی اعلام شده و بخش عمده‌ای از آنها هم مشمول مرور زمان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: مقاومت شدیدی در ساخت و سازها در بسیاری از مناطق وجود دارد اما عزم دستگاه قضائی جدی است.

وی از محدودیت تردد حمل مصالح در این محور خبر داد و گفت: در حوزه منابع طبیعی هم تعرض شدیدی وجود دارد و دستگاه متولی منفعل عمل می‌کند.

کد خبر: ۱۳۳٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha