۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تاکید وزیر کار بر پیگیری مطالبات بازنشستگان
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد

تاکید وزیر کار بر پیگیری مطالبات بازنشستگان

عباسی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به مشکلات، دغدغه‌های بازنشستگان و حوزه کار و تولید کشور دارد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا عباسی‌ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری در نشست با کانون‌های کارگران بازنشسته و تعدادی از پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتخاب نمایندگان بازنشستگان در هیات امنای تامین اجتماعی برای پیگیری مطالبات این قشر تاکید ویژه دارد.

وی با اشاره به روحیه جهادی و دلسوزانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم با برگزاری منظم این نشست‌ها و جمع ‌بندی نظرها در قالب یک طرح یا پیشنهاد برای ارائه در مراجع رسمی تصمیم‌گیری برای مطالبات حوزه جامعه کار، تولید و بازنشستگان بتوانیم موثر باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان بازنشستگان ضمن تقدیر از حجت الله عبدالملکی با انتخاب نمایندگان حوزه کارگری و کارفرمایی از میان جامعه کار و تولید به عنوان مشاور وزیر گفت: این انتصاب، مشارکت را برای تصمیم‌گیری‌ها در قالب سه جانبه‌گرایی گسترش داده است.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha