۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
فضای مجازی بازار مسکن زنجان را متزلزل کرده است
رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان:

فضای مجازی بازار مسکن زنجان را متزلزل کرده است

زنجان- طاهری، رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با بیان اینکه بازار مسکن در استان در رکود است، گفت: فضای مجازی یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت واحدهای مسکونی است.

ابوالفضل طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بازار مسکن در استان زنجان در رکود است،گفت: فضای مجازی افزایش قیمت واحدهای مسکونی در استان زنجان را رقم زده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن‌هایی مانند دیوار در افزایش قیمت واحدهای مسکونی تأثیر زیادی دارد،اظهار داشت: باید جلوی فعالیت این اپلیکیشن در استان گرفته شود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان زنجان گفت: در اپلیکیشن‌های مجازی افراد بدون تخصص وارد عرصه بازار مسکن می شود و قیمت دلخواه خود را در اپلیکیشن وارد می‌کنند و این بازار مسکن استان را دچار تزلزل می کند.

طاهری تاکید کرد: تورم اصلی در حوزه مسکن مربوط به فضای مجازی و اپلیکیشن دیوار است.

وی از فعالیت یک هزار و ۱۵۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب در زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این تعداد مشاور املاک توسط بازرسین اصناف و اتحادیه مشاورین املاک رصد می شود و افرادی سودجو با باز کردن مشاور املاک اقدام به افزایش قیمت در بازار مسکن می‌کنند که با این افراد برخورد لازم صورت می گیرد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان بر لزوم تقویت نظارت از مشاورین املاک در استان تاکید کرد و ابراز داشت: اتحادیه مشاورین املاک با مشاورین املاکی که ضوابط و دستور العمل ها را رعایت نکنند و فعالیت شان بدون پروانه کسب باشد برخورد کرده و واحد صنفی مربوطه را پلمب می کند.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha