۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تولید روزانه ۴۰۰ نوع کالای برقی در یک کارخانه بابل
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید روزانه ۴۰۰ نوع کالای برقی در یک کارخانه بابل

بابل- حیدری، فعال در صنعت برق مازندران از تولید روزانه ۴۰۰ نوع محصول برقی و عرضه آن در بازارهای مختلف کشور در بابل خبر داد.

یوسف حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه فعالیت را در حوزه برق به عنوان تعمیرکار آغاز کرده بودم، اظهار داشت: در ابتدا با سرمایه اندک تولیدات برقی را شروع کردیم و اکنون محصولات و تجهیزات به مناطق مختلف کشور ارسال می شود.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه تولیدی و ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر از همشهریان اظهار داشت: در کنار تحصیل به حرفه آموزی اقدام کردم و اکنون در این مجموعه تولیدی افراد زیادی اشتغال دارند.

وی با عنوان اینکه طی سه دهه فعالیت با ارتقای تولیدی توانستیم محصولات را به بازارهای مختلف عرضه کنیم، گفت: در حال حاضر تولیدات کارخانه شامل هزار نوع محصول از جمله تیرهای بتنی و فلزی، یرق آلات برق و شبکه و غیره به مناطق مختلف روانه می شود.

این فعال حوزه صنعت برق مازندران یادآور شد: روزانه ۴۰۰ محصول به سفارش پیمانکاران و فعالان صنعت برق در این کارخانه تولید می شود.

وی گفت: ایجاد سوله ها و خرید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز و انتقال دانش برای افزایش تولید از جمله برنامه ها به شمار می رود.

کد خبر: ۱۳۳٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha