۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
هدفگذاری توسعه گردشگری سلامت در کهگیلویه و بویراحمد| حمایت تسهیلاتی شکل نگرفته است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

هدفگذاری توسعه گردشگری سلامت در کهگیلویه و بویراحمد| حمایت تسهیلاتی شکل نگرفته است

یاسوج- امینی، فعال گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه گردشگری سلامت در استان هدفگذاری شده است.

فاطمه امینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با هدف پوشش تورهای ورودی با محوریت کشورهای همسایه و اولویت خلیج فارس، هدفگذاری هایی انجام شد و پکیج های قابل ارائه از پتانسیل های استان به جامعه هدف ایجاد شد.

امینی با اشاره به تلاش برای ظرفیت سازی در محور گردشگری، تصریح کرد: با رایزنی های شکل گرفته و در حالی که کرونا چالش جدیدی را برای صنعت گردشگری ایجاد کرده بود، ما دست از تلاش برنداشتیم و با کارشناسی، رایزنی، هدفگذاری، تشکیل جلسه، افزایش تعاملات و معرفی خدمات برای ارائه اقداماتی را عملیاتی کردیم.

امینی با تاکید بر اهمیت توسعه گردشگری سلامت در استان، اظهار کرد: گردشگری پزشکی «سلامت» با محوریت بیمارستان های استان از محورهای هدفگذاری شده است.

هدفگذاری توسعه گردشگری سلامت در کهگیلویه و بویراحمد/ حمایت تسهیلاتی شکل نگرفته است

امینی از پذیرش پکیج های ارائه شده توسط کشورهای همسایه خبر داد و اظهار کرد: اگر شرکت های هواپیمایی بتوانند پرواز مستقیم از کشورهای اطراف به استان داشته باشند، خروجی بهتری محقق می شود.

امینی گفت: بر همین اساس اولین ورودی ها از عراق و عمان هدفگذاری شده و در قالب نشستی ظرفیت های استان به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر دفتر گردشگری دیارتور گنبد، ابراز داشت: نشستی با آژانس های مطرح و معتبر عراق برگزار و توسعه خدمات تجاری با نگاه به برند سازی و صادرات صنایع دستی استان از برنامه های مد نظر ما است.

امینی گفت: هدف فعالیت ما معرفی استان با نگاه حرفه ای و توسعه اشتغال مردم محور است.

امینی با اشاره به اینکه گردشگری یک سفره باز دارد که بخش های مختلف جامعه می توانند از این ظرفیت استفاده کنند، اظهار کرد: این مهم در استان ما به نسبت ظرفیت ها خروجی مطلوبی را تاکنون محقق نکرده و استان به عنوان کریدور پر ظرفیت جنوب به شمال می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی همچنین عدم معرفی ظرفیت ها در قالب پکیج را یک ضعف دانست و ابراز داشت: گردشگر حرفه ای هدفمند و برنامه محور سفر می کند که باید در قالب یک پکیج مناسب رشد این بخش عملیاتی شود.

فعال گردشگری استان با اشاره به اینکه دفاتر گردشگری استان نیاز به سرمایه در گردش دارند، تصریح کرد: بارها برای دریافت تسهیلات به متولیان مراجعه کرده ایم که حمایتی شکل نگرفته است.

وی افزود: میراث فرهنگی به داد دفاتر پای کار برسد و حمایت با تسهیلات کم بهره را عملیاتی کند.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha