۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
اختلال در عرضه اینترنتی کالاهای اساسی نخواهیم داشت
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

اختلال در عرضه اینترنتی کالاهای اساسی نخواهیم داشت

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ ممکن است دقایق یا ساعاتی در عرضه اینترنتی برخی کالاهای اساسی اختلال بوجود آمده باشد، اما به مردم قول می‌دهیم این مسائل دیگر پیش نیاید.

به گزارش بازار، اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت : با دستور رئیس جمهور روز چهارشنبه جلسه فوق‌العاده قرارگاه امنیت غذایی با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل و دستوراتی برای حفظ آرامش در بازار مصرف و ارزاق عمومی مردم ابلاغ شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت :‌ممکن است دقایق یا ساعاتی در عرضه اینترنتی برخی کالاهای اساسی اختلال بوجود آمده باشد اما به مردم قول می دهیم این مسائل دیگر پیش نیاید.

وی افزود : از جمله اینکه با توجه به اینکه سقف صادرات سیب زمینی در کشور از ۶۰۰ هزار تن مجاز عبور کرده است بدون ممنوعیت صادرات و وضع تعرفه صادراتی به فکر حفظ بازار داخل هستیم.

قادری فر گفت : سیب زمینی به صورت گسترده در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۰ هزار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و در سامانه اینترنتی نیز کمتر از نیم ساعت صبح امروز اختلال داشتیم که البته توزیع از دیروز با قیمت ۹۸۰۰ تومان آغاز شده است.

وی گفت : در خصوص عرضه برنج در برخی نقاط کشور مانند تهران و قم مشکلاتی وجود داشت که با تصمیم قرارگاه امنیت غذایی عرضه ۱۰ هزار تن برنج از روز گذشته به صورت هوشمند و از طریق سامانه های اینترنتی و دیجیتال آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هیچ کمبودی در بازار ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم وجود ندارد و به صورت لحظه ای و روزانه این موضوع رصد می شود.

وی گفت : آرامش بخشی و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان در وزارت جهاد و قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار در اولویت قرار دارد.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha