۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
پرونده محموله ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، تعیین تکلیف شد

پرونده محموله ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، تعیین تکلیف شد

در پی دستور رئیس سازمان بازرسی مبنی بر ساماندهی انبارهای اموال تملیکی بوشهر؛ پرونده محموله ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، پس از دو سال تعیین تکلیف شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی به بوشهر و دستور ذبیح الله خدائیان مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محموله سه هزار کارتنی قاشق و چنگال و کارد قاچاق تعیین تکلیف شد.

اسحاق شهبازی بازرس کل استان بوشهر از اجرایی شدن یکی دیگر از مصوبات سفر استانی رئیس سازمان بازرسی به بوشهر خبر داد و گفت: یکی از موارد مورد تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به استان بوشهر، تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود که در این راستا پیگیری‌های موثری صورت گرفته است.

وی افزود: از جمله موارد قابل توجه می‌توان به محموله بالغ بر ۳۰۰۰ کارتن قاشق، چنگال و کارد مکشوفه در سال ۱۳۹۸ به ارزش زمان کشف بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اشاره کرد که تاکنون در شعب تعزیرات حکومتی مطرح ولی منجر به صدور رأی نشده بود.

بازرس کل استان بوشهر تصریح کرد: امکان فروش این کالا با وجود اشغال فضای قابل توجه در انبارها، وجود نداشت که گزارش آن در سفر استانی به اطلاع رئیس سازمان بازرسی کل کشور رسید.

وی ادامه داد: نظر به دستور موکد رئیس سازمان بازرسی، بلافاصله پس از سفر استانی، اسناد مربوطه اخذ و جلسات حضوری برگزار و مکاتباتی با مدیرکل تعریزات استان بوشهر صورت گرفت.

شهبازی با اشاره به تعیین تکلیف پرونده موصوف، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، حکم ضبط قطعی محموله به نفع دولت و جریمه صادر شد.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha