۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع محرومیت‌های خوزستان تلاش‌های بسیاری کرده است
استاندار خوزستان:

ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع محرومیت‌های خوزستان تلاش‌های بسیاری کرده است

اهواز- بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور، بنگاه محور و تسهیلات‌محور و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به شکل رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار، غلامرضا شریعتی ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه کاغذ، اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که اقدامات تحقق یافته ستاد اجرایی از آنچه به مردم وعده داده بودند بیشتر شده است.

وی توضیح داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیمارستان بزرگی در حال ساخت در خوزستان دارد و امروز هم کارخانه کاغذسازی یکی دیگر از پروژه‌های بی‌نظیر کشور است که در استان خوزستان احداث خواهد شد و کاغذسازی یک صنعت مهم، استراتژیک و ارزشمند است که چند سالی است این موضوع را با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیگیری می‌کنیم تا ساخته شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای توسعه استان و رفع محرومیت‌ها تلاش‌های بسیاری کرده است، عنوان کرد: تفاهم نامه‌ای در سال ۹۵ بین ستاد اجرایی و استانداری خوزستان منعقد شد که مقرر شد ۲۲ هزار شغل را ایجاد کند و در آن زمان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اعلام کرد تاکنون چنین تفاهم‌نامه‌ بزرگ و سختی را امضا نکرده بودند ولی به یاری خدا به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار در این آئین، با برقراری ارتباط ویدیو کنفرانس با شهرستان‌های شادگان، بهبهان، شوشتر و باغملک، بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور، بنگاه محور و تسهیلات‌محور و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به شکل رسمی آغاز شد.

کد خبر: ۱٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha