۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
۱۶۶ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود
مدیر مخابرات منطقه استان سمنان:

۱۶۶ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

سمنان- مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: ۱۵۵ طرح مخابراتی در استان با صرف اعتبار ۱۶۶ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات سمنان، مجید دارائی اعلام کرد: نصب و راه‌اندازی سوئیچ و توسعه تلفن ثابت، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر بی‌سیم، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، از جمله طرح‌های آماده افتتاح به مناسبت دهه فجر است.

وی ادامه داد: نصب و راه‌اندازی فناوری نسل سومو چهارم اینترنت همراه، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق، از دیگر طرح‌های آماده افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: ۹ طرح در حوزه تلفن ثابت، ۲۹ طرح در حوزه توسعه شبکه مانند اجرای طرح فیبرنوری و FTTH و ۲۳ طرح در حوزه داده و فناوریهای بی‌سیم، ۸۸ طرح در حوزه ارتباطات سیار و ۶ طرح در حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو در استان سمنان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

دارایی گفت: جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت فناوری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از جمله اهداف اجرای طرح‌های مخابراتی است.

کد خبر: ۱۳۳٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha