۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
ضرورت توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار
رضا رحمانی تاکید کرد:

ضرورت توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موفقیت طرح جشنواره فروش اینترنتی که از ۲۳ اسفند ۹۸ و به مدت یک هفته در سطح کشور برگزار شد، از صدور دستوری ویژه به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای تقویت زیرساخت ها و توسعه ظرفیت های فروش اینترنتی انواع کسب و کارها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، رضا رحمانی گفت: یکی از تمهیدات ویژه وزارت صمت برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها و به ویژه در مراکز تجاری، برگزاری جشنواره فروش اینترنتی بوده است که در دوره نخست اجرای این جشنواره و با توجه به استقبال مردم، شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی فروش اینترنتی انواع کسب و کار های اینترنتی در سطح کشور بودیم.

وی اضافه کرد: تاکنون در این جشنواره ۳۱۹ کسب و کار اینترنتی مشارکت کردند و بیش از ۱۲۰۰ متقاضی کسب و کار اینترنتی، برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.

رحمانی ادامه داد: در این جشنواره، فروشگاه های اینترنتی، واسطه اصناف و مردم هستند و در طرح مذکور واحدهای صنفی آفلاین همچون واحدهای عرضه کننده کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم تزیینی، آجیل و خشکبار و...، تحت پوشش قرار داده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: عملیات اجرایی جشنواره فروش اینترنتی توسط اتاق اصناف و با اولویت هماهنگی بین واحدهای آفلاین و آنلاین انجام می شود و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هم ماموریت دارد تا زیرساخت ها را تقویت کند و ظرفیت های فروش اینترنتی کسب و کار را توسعه دهد.
رحمانی تاکید کرد: ما در این جشنواره به دنبال ایجاد تسهیلات و سهمیه های جدید برای فروشگاه‌های اینترنتی حاضر در جشنواره و همچنین به دنبال تحریک ایجاد تقاضا و عرضه اینترنتی برای رونق گرفتن خرید و فروش اینترنتی هستیم و این یکی از اقدامات موثر در مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور است.

کد خبر: ۱۳٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha