۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
تولیدکنندگان لوازم خانگی به حرمت فرمایش رهبری، سختی را به جان خریدند
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی:

تولیدکنندگان لوازم خانگی به حرمت فرمایش رهبری، سختی را به جان خریدند

غزنوی، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی به حرمت فرمایش رهبری، سختی را به جان خریدند و جلوی افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را گرفتند.

به گزارش بازار، حمیدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در مورد قیمت لوازم خانگی گفت: متاسفانه امسال نهاده های تولید افزایش قیمت زیادی داشته که برخی از آنها به حدود ۳۰۰ درصد رسیده است که این افزایش قیمت ها، روی محصول نهایی قطعا اثر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه لوازم خانگی تنها ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته ادامه داد: هزینه های بین المللی نیز افزایش یافته اما با این وجود لوازم خانگی ۱۰ درصد افزایش قیمت دارد.

این سخنگو اظهار کرد: تولیدکنندگان به حرمت فرمایش رهبری، سختی را به جان خریدند و جلوی افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را گرفتند و حتی بسیاری از تولیدکنندگان پس از حمایت ایشان، حتی ۱ ریال افزایش قیمت نداشتند.

غزنوی در رادیو گفت و گو ضمن اشاره به تفاهم برخی تولیدکنندگان با بانک ها برای عرضه لوازم خانگی به مردم اظهار کرد: تلاش می شود با سازمان ها و نهادها همکاری هایی صورت گیرد تا مردم بتوانند کالای لوازم خانگی را به راحتی خریداری نمایند.

کد خبر: ۱۳۲٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha