۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
منتقد مدیریت فرودگاه آبادان هستم| استفاده از ظرفیت های قانونی در صورت عدم اقدام وزارتخانه
نماینده مردم آبادان در مجلس:

منتقد مدیریت فرودگاه آبادان هستم| استفاده از ظرفیت های قانونی در صورت عدم اقدام وزارتخانه

آبادان- محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتقد مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان هستم.

سیدمجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری اظهار کرد: اولین اقدامی که کردم نمایان کردن ظرفیت‌های گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر بود که شامل دو رودخانه، خور، نخلستان‌های زیبا، کانال‌های آبی و آبیاری که از زیبایی‌های طبیعی منطقه ما هستند آنها را معرفی کردیم و گام اول پیگیری‌های ما بودند.

وی ادامه داد: گام دوم مطالبه‌گری بود که مسئولان متولی بیایند و زیرساخت‌ها و بسترسازی‌ها را در شهرهای آبادان و خرمشهر انجام دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گام بعدی دعوت از سرمایه‌گذاران خواهد بود که در این ظرفیت بکر سرمایه‌گذاری کنند، افزود: مورد چهارم نیز اخذ مجوزهای لازم برای توسعه گردشگری در شهرهای آبادان و خرمشهر است؛ روز گذشته نیز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران بازدید کردم.

تشکیل اداره کل میراث اروند
محفوظی در پاسخ به پرسش خبرنگار بازار مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص یکی از مطالبات فعالان گردشگری آبادان و خرمشهر مبنی بر تشکیل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند چیست، توضیح داد: اول باید بررسی کنیم اداره زیر نظر وزارت خدمات‌رسانی بیشتری به شهرستان ما می‌کند یا منطقه آزاد اروند؟ دولت‌ها و وزارتخانه‌ها همیشه هستند ولی دو سال است که شاهد تعطیلی منطقه آزاد اروند هستیم.

وی تصریح کرد: چنانچه مدیرکلی را در منطقه آزاد اروند بگذاریم به این معناست که مانند دو سال همه داشته‌هایمان را از دست می‌دهیم و این به سود منطقه و مردم ما نخواهد بود و نیازمند بررسی است؛ آنچه که اکنون دارای اهمیت است باید این ظرفیت‌ها را به مرحله فعلیت برسانیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار بازار مبنی بر اینکه آیا مثبت بودن نظر فعالان و تحصیلکردگان گردشگری آبادان و خرمشهر نسبت به تشکیل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد اروند شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: نباید برویم سمت مسئله‌ای که برای منطقه ما ضرر داشته باشد؛ ما باید به دنبال موضوعی باشیم که برای منطقه سود داشته باشد. چنانچه در بررسی‌ها برای ما محرز شود دارای سود است حتما این کار را می‌کنیم ولی اگر ببینیم ضرر است حتما به این سمت گام برنخواهیم داشت.

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فرودگاه بین‌المللی آبادان، تاکید کرد: در خصوص مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان بسیار منتقد هستم و اگر وزارتخانه اقدام خاصی را برای بهبود وضعیت انجام ندهد از ظرفیت‌های قانونی خودمان استفاده می‌کنیم.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha