۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
شرایط تسهیلات بدون اخذ ضامن در استان سمنان مشخص شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان:

شرایط تسهیلات بدون اخذ ضامن در استان سمنان مشخص شد

سمنان- خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه شرایط تسهیلات بدون اخذ ضامن در استان مشخص شد، گفت: تا سقف ۵۰میلیون تومان وثیقه ضمانتی نمی‌خواهد.

امیر خلیلی خواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرایط تسهیلات بدون اخذ ضامن در استان سمنان مشخص شده است، تاکید کرد: خوش حسابی در پرداخت قبوض و اقساط مبنای اعطای وام بدون ضامن است که این امر در ایام گذشته لحاظ نمی شد اما در دوره جدید مورد لحاظ قرار می گیرد.

وی افزود: در شیوه نامه جدید بانک ها شرایط هر شخص در گردش حساب، پرداخت اقساط، قبوض و تسهیلات گذشته بررسی و رتبه بندی می شود.

مدیرکل اقتصاد دارایی استان سمنان گفت: متقاضیانی که شرایط دریافت تسهیلات را دارا باشند می توانند به بانک های مربوطه مراجعه کنند.

خلیلی خواه ادامه داد: شعب بانک مکلف هستند تا سقف ۵۰میلیون تومان را بدون اخذ ضامن تنها با گواهی کسر حقوق خود شخص و تا سقف ۱۰۰میلیون تومان یک چک و سفته به گواهی کسر اضافه و پرداخت را انجام دهند.

به گزارش بازار، این تغییرات در شیوه وام های بانکی با هدف تسهیل در رفع مشکلات مردم صورت گرفته و از وعده های دولت سیزدهم بوده است.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha