۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
واحدهای مشکل دار اردبیل حمایت می‌شوند
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

واحدهای مشکل دار اردبیل حمایت می‌شوند

اردبیل- سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از حمایت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، بهروز رحیم زاده در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن اردبیل با هدف پایش آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مشکل دار استان با اشاره به فشار حداکثری ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تولیدی بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای مشکل دار این استان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: حمایت و تقویت تولید در استان همراه با توجه به اجرای قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل ها در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: توجه به امر تولید و جهش تولید در راستای تحقق شعار سال، امری ضروری و قابل توجه است و ضروری است تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در راستای حمایت از تولید و اشتغال قدم بردارند

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل تاکید کرد: بانک های عامل استان ضمن اجرای قوانین، آئین نامه ها و دستورالعمل های تحت حوزه فعالیت خود، نیاز است تا با نگاه مثبت و با رویکرد همکاری و مساعدت همه جانبه، در راستای رفع مسائل و مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.

رحیم زاده بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید و تصریح کرد: در همین راستا و در خصوص رفع مشکلات تولید کنندگان، مباحث و مشکلات شرکت ذوب آهن اردبیل بررسی قرار گرفت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در پایان این بازدید سه جانبه گرایی را مهمترین عامل در حل مسائل و مشکلات بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: صیانت از نیروی کار و کاهش بروز تنش های کارگری قطعا در سایه سه جانبه گرایی و حمایت از تولید امکانپذیر است.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha