۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
سازمان نظام مهندسی خوزستان چالش هایی دارد
دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز:

سازمان نظام مهندسی خوزستان چالش هایی دارد

اهواز- نجفیان، دبیر کل اتاق بازرگانی اهواز گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی دارد که امکان پیگیری آنها در دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان وجود دارد.

محمد نجفیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پارلمان بخش خصوصی در حال برنامه‌ریزی برای اعزام هیات های تجاری به کشورهای منطقه و همچنین برگزاری یک نمایشگاه تخصصی در استان بصره عراق است.

وی افزود: در صورت انجام برنامه ریزی‌های مربوطه، حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این نمایشگاه امکان پذیر خواهد بود.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با تاکید بر توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی به کشور های عراق و سوریه با محوریت استان خوزستان گفت: در این زمینه، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

نجفیان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی دارد که امکان پیگیری آنها در دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان وجود دارد.

وی بیان کرد: کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی اهواز نیز ظرفیت‌های کارشناسی توانمندی برای بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی در صنعت ساختمان را دارند که قطعا در این زمینه همکاری‌های لازم با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha