۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
نفوذ توده هوای ناپایدار به خراسان جنوبی| باد و باران در راه است
هشدار هواشناسی خراسان جنوبی؛

نفوذ توده هوای ناپایدار به خراسان جنوبی| باد و باران در راه است

بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از نفوذ توده هوای ناپایدار طی فردا سه شنبه و وزش باد شدید، گرد و خاک و رگبار و رعد و برق خبر داد.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با بازار از ورود سامانه بارشی جدید به جو خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با نفوذ توده هوای ناپایدار از فردا سه شنبه تا چهارشنبه وزش باد شدید، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر بارش ها در نیمه شمالی استان و از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه خواهد بود، افزود: همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

خندان رو از کاهش محسوس دمای هوا طی صبح چهارشنبه تا پنج شنبه خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت دمای هوا چهار تا شش درجه سلسیوس کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به وزش باد شدید احتمال خسارت به پوشش گلخانه ای و سقف های موقت، خسارت به تابلوهای تبلیغاتی و شکسته شدن درختان وجود دارد.

وی از اختلال در تردد های جاده ای به دلیل به زدگی و لغزندگی مسیرها خبر داد و افزود: از شهروندان خواستاریم از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

خندان رو همچنین خواستار پرهیز از فعالیت های ساختمانی در ارتفاع شد و گفت: گلخانه داران نسبت به محکم کردن سازه های گلخانه ای اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۱۳۲٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha