۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
احتمال افزایش ۴۶ درصدی قیمت پولکادات طی روزهای آتی| سناریوی نزولی هنوز باطل نشده است
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۴۶ درصدی قیمت پولکادات طی روزهای آتی| سناریوی نزولی هنوز باطل نشده است

قیمت پولکادات می تواند طی روزهای آتی با افزایش ۱۶ درصدی قیمت روبرو شود و البته سناریوی نزولی بازار رمز ارزها همچنان می تواند این روند را تحت تاثیر خود قرار دهد.

به گزارش بازار، قیمت پولکادوت از ۲۲ ژانویه از یک سطح حمایتی حیاتی نزول کرده است. بنابراین، سرمایه گذاران باید موقعیت خرید خود را برای سرمایه گذاری بر روی افزایش بالقوه قیمت این ارز قرار دهند.

قیمت پولکادوت بین ۱۶ ژانویه تا ۲۴ ژانویه ۴۴ درصد کاهش یافت که منجر به آزمایش مجدد سطح حمایت ۱۶.۸۹ دلار شد. از آن زمان، DOT چندین بار حرکتی رفت و برگشتی به این نقطه داشته و در حال حاضر در بالای آن تثبیت شده است.

نکته جالب این است که قیمت پولکادوت نیز دارای سطح حمایت هفتگی در ۱۵.۰۵ دلار است که دقیقاً پایین تر از موقعیت فعلی خود قرار دارد و این نشان دهنده وضعیت پایدار بازار این رمز ارز است. بنابراین، حفظ این نقطه حمایت می تواند آغازگر روند جدید صعودی برای پولکادات محسوب شود.

سنگینی کفه ترازو به نفع گاوها می تواند قیمت پولکادات را طی کوتاه مدت، تا ۲۴.۱۸ دلار افزایش دهد. این روند نشانگر پتانسیل افزایش ۴۲ درصدی قیمت این رمز ارز محبوب است. با این حال، در برخی موارد، روند صعودی می‌تواند برای آزمایش مجدد میانگین متحرک ۵۰ روزه نقطه ۲۴.۸۶ دلار را نیز لمس کرده که در این صورت، می توان انتظار افزایش ۴۶ درصدی قیمت را برای پولکادات داشت.

احتمال افزایش ۴۶ درصدی قیمت پولکادات طی روزهای آتی| سناریوی نزولی هنوز باطل نشده است

سرمایه‌گذاران می‌توانند در بازگشت مجدد قیمت به ۱۶.۸۹ دلار یا ۱۵.۰۵ دلار موقعیت خرید باز کنند و سود خود را با ۲۴.۱۸ دلار یا SMA ۵۰ روزه با ۲۴.۸۶ دلار ذخیره کنند.

در حالی که همه چیز برای قیمت پولکادات خوش بینانه به نظر می رسد، شکست گاوها در افزایش قیمت و افت آن به حدود ۱۵.۰۵ دلار می تواند مشکل ساز باشد. شکستن این مانع می تواند منجر به آزمایش مجدد منطقه تقاضا شود که از ۱۰.۳۷ دلار به ۱۲.۹۳ دلار افزایش خواهد یافت.

بسته شدن کندل روزانه در سطح زیر این مقاومت، تز صعودی را باطل می‌کند. این وضعیت می تواند قیمت پولکادات را تا ۷ دلار کاهش دهد.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha