۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
احتمال صعودی شدن قیمت سولانا در هفته جاری در صورت عبور از قیمت ۱۰۰ دلار
تحلیل روزانه بازار رمزارزها؛

احتمال صعودی شدن قیمت سولانا در هفته جاری در صورت عبور از قیمت ۱۰۰ دلار

با جبران بخشی از ریزش روز یکشنبه، به نظر می رسد روندی صعودی برای سولانا دستکم برای هفته جاری آغاز شده و در صورت عبور این ارز از مقاومت ۱۰۰ دلار، می توان انتظار افزایش قیمت به ۱۳۰ دلار را داشت.

به گزارش بازار، قیمت سولانا (SOL) در روز یکشنبه روند صعودی خود را متوقف کرد و اکنون دوباره به سطح حمایت ماهانه S۲ در ۸۹.۲۸ دلار نزدیک شده است. اگرچه شاخص‌های سهام ASIA PAC و شاخص‌های اروپایی کاملاً سبز هستند، اما این احساسات هنوز به معاملات آتی و ارزهای دیجیتال ایالات متحده سرایت نکرده است.

انتظار یک جهش از سطح پشتیبانی ماهانه S۲ را داشته باشید و قبل از ادامه این روند فعلی هفته تا ۱۳۰.۷۰ دلار، منتظر اولین آزمایش قیمت روی نقطه ۱۰۰ دلار برای سولانا باشید.


گاوهای سولانا RSI را از منطقه اشباع فروش دور می کنند

احتمال صعودی شدن قیمت سولانا در هفته جاری در صورت عبور از قیمت ۱۰۰ دلار


قیمت سولانا باعث شد که گاوها در روزهای جمعه و شنبه وضعیت خوبی داشته باشند، بخشی از سناریوهای نزولی را پاک کردند و اکنون سعی می کنند به ۱۰۰ دلار صعود کنند. در عوض، بخش زیادی از ریزش شدید روز یکشنبه امروز متوقف شد.

انتظار می رود قیمت SOL در اطراف این سطح S۲ باقی بماند زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) همچنان در سطح یا در یک منطقه فروش بیش از حد است و هر گونه نزولی احتمالی را برای خرس ها محدود می کند.

این به گاوها کمک می‌کند تا از این فرصت استفاده کنند و از سطح S۲ با ۸۹.۲۸ دلار جهش کنند. هنگامی که معاملات آتی ایالات متحده شروع به حرکت کرد و احساسات حاکم بر بازارهای اروپا را تحت کنترل خود گرفت، دوباره انتظار صعودی را داشته باشید که ۱۰۰ دلار در روز و ۱۳۰.۷۰ دلار برای این هفته را هدف قرار می دهد.

از جنبه نزولی، شکستن قیمت زیر سطح حمایت S۲ می تواند قیمت سولانا را تا حدود ۸۲ دلار کاهش دهد. اگر شاخص‌های اروپایی از سود خود دست بردارند و قرمز شوند و همزمان معاملات آتی ایالات متحده نیز به شدت قرمز شوند، انتظار می‌رود که موج دیگری از فروش را شاهد باشیم که این بار می توان کاهش قیمت تا مرز احتمالی ۵۸.۸۴ دلار را برای سولانا متصور شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha