۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
شرکت ریلی رجا به مسافران در دهه فجر تخفیف می‌دهد

شرکت ریلی رجا به مسافران در دهه فجر تخفیف می‌دهد

معاون اجرایی شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه سفر برای متولدان این ایام و متقاضیان سفر از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن با عنوان «رهپویان فجر۱۴۰۰» اجرا می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت رجا با اعلام این خبر گفت: رجا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌و نقل مسافری ریلی کشور در راستای بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال، تسهیلات سفر را برای متولدان این دهه در نظر گرفته است.

وی افزود: در قالب این طرح، ۲۵ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال۱۳۵۷و ۲۰ درصد تخفیف برای متولدان ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی را دارند، ارائه می‌شود.

رضا عصاری تأکید کرد: اعمال این تخفیفات در صورتی‌که متقاضیان از طریق وب‌سایت رجا اقدام به تهیه بلیت کنند (به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین)، بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از، کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... اجرا می‌کند.

کد خبر: ۱۳۲٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha