۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
۲۲پروژه در شهرک صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۲۲پروژه در شهرک صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- آل بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۲پروژه صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان طی ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۲۲ پروژه صنعتی در شهرک های صنعتی استان سمنان به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: عمده این طرح‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا و افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۴۳۲ میلیارد تومان برای این ۲۲ طرح هزینه شده است، تاکید کرد: افتتاح این طرح ها برای ۵۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد همچنین اشتغال غیر مستقیم این طرح ها، از سوی شرکت های مجری ۱۲۷ نفر عنوان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان همچنین ۹ طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان کلنگ زنی می‌شود، گفت: ۵۷۲ میلیارد تومان برای این طرح ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

آل بویه با بیان اینکه مجموع ۳۱ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را برای استان به همراه داشته است، بیان داشت: تسهیل در شرایط سرمایه گذاری یکی از اهدافی است که شهرک های صنعتی استان دنبال می کند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha