۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
مخالفت دولت با هرگونه افزایش هزینه‌های اقتصادی بر مردم
سخنگوی دولت عنوان کرد

مخالفت دولت با هرگونه افزایش هزینه‌های اقتصادی بر مردم

بهادری، سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور و همه اعضای دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث افزایش فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف هستند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پایان جلسه شامگاه گذشته(یکشنبه) هیات دولت از رد پیشنهاد افزایش هزینه‌های پست و افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در نشست هیأت وزیران خبر داد و افزود: دولت با هرگونه افزایش قیمت که باعث فشار اقتصادی بر مردم شود مخالف است.

جهرمی گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مباحثی پیرامون آن مطرح شد و رئیس‌جمهور به وزرا و معاونین مربوطه دستور داد گزارشی از وضع موجود تهیه و به دولت ارائه کنند.

او درباره مامویت اقتصادی معاون اول رئیس جمهور افزود: معاون اول رئیس‌جمهور مأمور شد کارگروهی متشکل از وزرا، معاونین دستگاه‌های اجرایی و متخصصان دانشگاهی و همچنین فعالان صنعت و تجارت در بخش خصوصی تشکیل دهد.

سخنگوی دولت با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بی ثباتی در قوانین و مقررات افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی مورد توجه همه اعضای دولت قرار گرفت و مقرر شد موارد احصاء و ضمن کاهش بی ثباتی در قوانین، از مقررات دست و پاگیر نیز جلوگیری شود.

بهادری جهرمی با بیان اینکه قرار شد برای حمایت عملی از تولید و تولید کننده برنامه ریزی شود، افزود: در حوزه گمرک که در فرمایشات رهبر انقلاب مثال زده شده بود، برای وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک دستوراتی صادر شد که تغییرات در مقررات را پایش کنند و اصلاحاتی در رویه گذشته انجام دهند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha