۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
تولید نخستین مرورگر مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتال توسط شرکت اُپرا
تازه های فناوری؛

تولید نخستین مرورگر مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتال توسط شرکت اُپرا

شرکت اُپرا از کار بر روی تولید مرورگر اختصاصی خود خبر داد که تمرکز آن بر روی ارزهای دیجیتال بوده و در حقیقت، نخستین مرورگر اختصاصی ویژه مبادله ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود.

به گزارش بازار، با فراگیر شدن کاربرد ارزهای دیجیتال و همچنین پروژه های NFT در میان کاربران اینترنت، شرکت اُپرا از کار بر روی تولید مرورگر اختصاصی خود خبر داد که تمرکز آن بر روی ارزهای دیجیتال بوده و در حقیقت، نخستین مرورگر اختصاصی ویژه مبادله ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود.

این مرورگر جدید، کاربران را قادر خواهد ساخت تا در فضای مرورگر به صورت کاملا امن به کیف پول رمز ارز خود متصل شده و اقدام به کار با آن نمایند.

به گفته اپرا، کاربران می توانند با استفاده از این محصول جدید تمامی ارزهای دیجیتال را با استفاده از آدرس قراردادهای هوشمند آنها، در کیف پول اختصاصی این مرورگر ذخیر و مبادله کنند. همچنین مرورگر جدید اپرا مجهز به قابلیت های ویژه برای استفاده کاربران NFT بوده و تمامی این امکانات قرار است تحت استانداردهای وب ۳ طراحی و تولید شود.

تولید نخستین مرورگر مجهز به کیف پول ارزهای دیجیتال توسط شرکت اُپرا

در همین راستا، «جان استندل» از مدیران ارشد بخش طراحی اپرا گفت: با کنترل مرورگرها، می‌توانیم مشکلاتی را حل کنیم که تنها با استفاده از افزونه‌ها قابل حل نیستند. به عنوان مثال، ویژگی کلیپ بورد ایمن در مرورگر کریپتو بتا را در نظر بگیرید: از آدرس کیف پول شما در برابر دستکاری برنامه های دیگر محافظت می کند. حل چنین مواردی اپرا را به امن ترین گزینه برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و Web۳ تبدیل می کند - کاری که انجام آن با مرورگرهای سنتی امکان پذیر نیست.

وی افزود: در حالی که تغییر به Web۳ در حال انجام است، بیشتر برنامه‌ها توسط شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک ایجاد می‌شوند و ما امیدواریم که آنها بتوانند از فناوری‌ها، تجربه و پایگاه کاربر ما بهره ببرند.

استندل تاکید کرد: موضوع شراکت های کاری یک اولویت برای اپرا محسوب می شود - ما یک استراتژی چند زنجیره ای فراگیر را دنبال می کنیم. با ایجاد راه حلی محترمانه برای همه اکوسیستم ها، و تشویق به توسعه استانداردها و شیوه های مشترک در میان جوامع توسعه دهندگان، امیدواریم به این حوزه جدید باورنکردنی و متنوع از سازندگان کمک کنیم تا به حداکثر پتانسیل برای فناوری های خود دست یابند.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha