۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
ناخرسندی اقتصادی رهبر انقلاب از دهه ۹۰ را به رضایت‌ ایشان و مردم تبدیل می‌کنیم
رئیس جمهور:

ناخرسندی اقتصادی رهبر انقلاب از دهه ۹۰ را به رضایت‌ ایشان و مردم تبدیل می‌کنیم

رییس‌جمهور با اشاره به ناخرسندی رهبر معظم انقلاب از آمارهای اقتصادی دهه ۹۰، گفت: دولت مصمم است با تحقق توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری، ناخرسندی معظم له را به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل کند.

به گزارش بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب درخصوص رونق تولید گفت: تولید نجات دهنده کشور از مشکلات است لذا لازم است جهت‌گیری و برنامه‌ریزی اصلی همه دستگاه‌های اجرایی، تلاش برای رونق تولید و حمایت از تولیدگران باشد.

رییس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری دانست و گفت: دولت با پرهیز از تصدی‌گری، به دنبال مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

آیت‌الله رئیسی وجود ثبات در مقررات را برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: بی‌ثباتی در مقررات و تصمیم‌گیری‌های موردی باعث سردرگمی مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌شود و باید با اقدام جهادی به این بی‌ثباتی خاتمه داده شود تا فعالیت اقتصادی و بازار برای مردم و فعالان عرصه تولید قابل پیش بینی باشد.

رییس‌جمهور، بیانات مقام معظم رهبری را دغدغه مردم و فعالان اقتصادی دانست و از معاون اول خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای دولت، ‌نخبگان اقتصادی و تولید کنندگان موارد مطرح شده در دیدار معظم‌له با فعالان اقتصادی را پیگیری و اجرایی کند.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ اتفاق افتاد ظهور قدرت الهی بود لذا یوم الله نامیده می شود.

وی افزود: در آن روز رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های بزرگ جهانی کنار زده شد و ملتی با نام خدا و برای اجرای قوانین الهی به قدرت رسیدند. این روز را نباید فراموش کرد چرا که هم روز پیروزی جریان حق و هم روز اضمحلال جریان باطل بود.

آیت‌الله رئیسی گفت: یادآوری ایام دهه فجر الزاماتی دارد که باید مورد توجه همگان باشد. گرامیداشت ایام دهه فجر ۱۳۵۷صرفا برای بیان یک رخداد تاریخی نیست بلکه باید فلسفه و علل وقوع آن با توجه به ویژگی‌های دهه فجر ۱۴۰۰ مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha