۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
راه اندازی مرکز جوار کارگاهی اتحادیه صنف قنادان در همدان
به منظور توسعه آموزش های مهارتی صورت گرفت؛

راه اندازی مرکز جوار کارگاهی اتحادیه صنف قنادان در همدان

همدان - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان از راه اندازی مرکز جوار کارگاهی اتحادیه صنف قنادان و آجیل فروشان استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای همدان؛ وهب مختاران با اشاره به فعالیت ۲۷۴ واحد قنادی در همدان، افزود: به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و با هدف کسب تجربه در محیط واقعی کار، مرکز آموزش جوار کارگاهی اتحادیه صنف قنادان و آجیل فروشان همدان با ظرفیت آموزش چهار تا پنج هزار نفر (بسته به تراکم کاری) راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش مهارت نیروهای شاغل مزیتی برای افزایش انگیزه در کارکنان است و افزایش تولید و در نتیجه رشد و توسعه اقتصادی را نیز در بر خواهد داشت، تأکید کرد: ارائه آموزش به نیروهای تازه کار از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز در راستای توسعه و شکوفایی مهارتی کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان عنوان کرد: راه اندازی این مرکز مقدمه‌ای برای ایجاد مرکز بزرگ تولید، آموزش و بسته بندی سوغات همدان (۱۶ تا ۱۷ محصول) با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، گفت: آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار به علت ارتباط مستقیم با بازار کسب و کار از بهترین نوع آموزش‌های مهارتی است.

کد خبر: ۱۳۲٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha