۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
ادامه روند صعودی سندباکس| احتمال افزایش قیمت تا ۴.۵ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند صعودی سندباکس| احتمال افزایش قیمت تا ۴.۵ دلار

علیرغم ریزش بیشتر بازار کریپتو طی روزهای گذشته، سندباکس همچنان روند صعودی قیمت خود را در پیش گرفته که در صورت ادامه وضع موجود، قیمت این ارز تا ۴.۵ دلار طی روزهای آتی افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال «سندباکس» علیرغم جو منفی گسترده تر حاکم بر بازار طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به جلوگیری از کاهش قیمت بیشتر شد. در عوض، این آلتکوین موفق به ثبت یک حرکت صعودی خوب شد که ناشی از جو مثبت سرمایه گذاران نسبت به آینده سندباکس است.

سندباکس موفق شد در تاریخ ۲۷ ژانویه، روز خود را با ۱۰.۲۳% سود به پایان برساند و قیمت آن به ۳.۳۸ دلار رسید به دنبال آن جهش ۵.۴۲% دیگر به ۳.۵۷ دلار در روز جمعه رسید. در مقابل، بیت کوین (BTC) در همان بازه زمانی ۱.۴۱ درصد کاهش یافته و اکنون نیز قیمت سندباکس در روز دوشنبه ۳.۹۷ دلار است.

پذیرش SAND رونق می گیرد
پس از اعلام شراکت سندباکس با خواننده آمریکایی به نام اسنوپ داگ و وارنر موزیک که یک شرکت موسیقی بزرگ محسوب می شود، معامله گران تصمیم گرفتند که ورودهای سنگین تری به بازار خرید توکن های سند داشته باشند.

در تاریخ ۲۷ ژانویه، اسنوپ داگ تیزری از آنچه که به نظر می‌رسد مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آینده‌اش با نام «آواتارهای اسنوپ» باشد، منتشر کرد. وی همچنین اشاره کرد که آواتارهای او به عنوان بخشی از متاورس سندباکس منتشر خواهند شد.

بعداً در همان روز، سندباکس اعلام کرد که با کمک وارنر موزیک، یک پارک مجازی موسیقی و محل برگزاری کنسرت در متاورس خود ایجاد خواهد کرد. در انجام این کار، پروژه بازی خاطر نشان کرد که هنرمندان Warner Music عملاً با طرفداران خود همسو خواهند شد و جریان‌های درآمد واقعی ایجاد می‌کنند.

سباستین بورگت، افسر ارشد عملیات در سندباکس و از بنیانگذاران این ارز در گفتگو با کوین تلگراف گفت: «ما سندباکس را به عنوان یک مقصد سرگرمی سرگرم‌کننده شکل می‌دهیم که در آن سازندگان، طرفداران و بازیکنان می‌توانند از اولین تجربه‌های همه جانبه لذت ببرند و از طریق NFT با هنرمندان موسیقی مورد علاقه خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند.»

آینده SAND چیست؟

ادامه روند صعودی سندباکس| احتمال افزایش قیمت تا ۴.۵ دلار


بین ۲۲ تا ۲۸ ژانویه، بازار کریپتو بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار به ارزش خالص خود اضافه کرد. ارزش بازار سند که در کنار سایر دارایی‌های دیجیتال افزایش یافته و به به ۲.۵۶ دلار رسیده که با این حساب، طی چهار روز به رشد بیش از ۴۰ درصدی رسید.

پس از جهش، قیمت SAND میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه خود (EMA ۲۰۰ روزه؛ موج آبی در نمودار بالا) را به عنوان حمایت موقت خود تأیید کرد. اگر استقبال از همکاری اسنوپ داگ و وارنر موزیک ادامه یابد، سند احتمالاً حرکت صعودی خود را به سمت متحرک نمایی ۵۰ روزه (موج قرمز) نزدیک به ۴.۵۰ دلار افزایش خواهد داد.

در همین حال، کانترینگ کلارک، تحلیلگر مستقل بازار، با یادآوری اینکه پمپ SAND می‌توانست پیش از ادامه روند نزولی احتمالی، «خروجی مفیدی برای دارندگان» ایجاد کند، به تنظیم صعودی شک وارد کرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha