۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
مجلس و دولت باید حذف ارز ترجیحی را با برنامه ریزی انجام دهند
نماینده مردم مهاباد در مجلس:

مجلس و دولت باید حذف ارز ترجیحی را با برنامه ریزی انجام دهند

محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی، افزایش قیمت ها را در پی دارد، گفت: می طلبد این موضوع با برنامه ریزی مناسب انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلال محمودزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور درخصوص حذف ارز ترجیحی گفت: اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز آزاد تبدیل شده و یارانه از دارو، نان و کالاهای اساسی برداشته شود، درست نیست، زیرا در حال حاضر قیمت نهاده های دامی سرسام آور است و همچنین مردم برای تامین دارو در داروخانه ها سرگردان هستند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه در ارز ۴۲۰۰ تومانی احتمال فساد وجود دارد را باید با تشدید نظارت ها کنترل کرد و نباید ارز دولتی را از بخش های کلیدی حذف کرد و مردم را با چالش مواجه کنیم؛ از مجلس و دولت درخواست می کنیم حذف ارز ترجیحی را با برنامه و مدیریت مناسب انجام داده و اجازه ندهند موجب گرانی های سرسام آور در جامعه شود.

محمودزاده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اشتغال جوانان تذکر داد و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای رتبه بندی معلمان و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی ها، نهضتی ها، خرید خدمتی ها، غیرانتفاعی و بخش خصوصی شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha